.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه دو همشهری استاندار در یک روز ؛
عزل و نصب از نوع قزاقستانی در مازندران !
شمال نیوز : در این سازمان که کمتر از ده ماه است با مدیرعاملی عباس صالح زاده اداره می شود با یک تغییر غیرمنتظره همراه بود بدین صورت که در حالی که هیچ گونه اطلاعی داده شود و صرفا در قالب یک جلسه هیئت مدیره ، فرماندار معزول دولت در شهرستان بابل به عنوان سرپرست معرفی شد تا ادعای ....

شمال نیوز : دو مدیر استانی در حالی صبح امروز معارفه شدند که استاندار مازندران در سفر قزاقستان به سر می برد و هر دو مدیر معرفی شده از همشهریان ربیع فلاح جلودار هستند .

برکناری غیرمنتظره صالح زاده و دلجویی از فرماندار معزول دولت !

در سازمان همیاری شهرداری های مازندران اتفاقی عجیب و غریب رخ داد .
در این سازمان که کمتر از ده ماه است با مدیرعاملی عباس صالح زاده اداره می شود ، یک تغییر غیرمنتظره روی داد . بدین صورت که بدون هیچ گونه اطلاعی قبلی و صرفا در قالب یک جلسه هیئت مدیره ، فرماندار معزول دولت در شهرستان بابل به عنوان سرپرست معرفی شد تا ادعای رجب ملایی در هماهنگی وی با استاندار مازندران برای حضور در سخنرانی احمدی نژاد به اثبات برسد و برخی از صاحب نظران دلیل این انتصاب را دلجویی ربیع فلاح از فرماندار سابق بابل قلمداد نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران صبح امروز در جلسه ای با حضور نبیان رئیس هئیت مدیره سازمان و رازجویان عضوء هئیت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران ، رجب ملایی رییسی با حکم ربیع فلاح جلودار سرپرست سازمان همیاری شهرداری های مازندران شد.

در حکم استاندار مازندران به سرپرست سازمان آمده است : جناب آقای رجب ملایی رئیسی با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده شما به موجب این حکم بعنوان سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران منصوب می شوید امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد امور آن سازمان موفق باشید.

عباس صالح زاده ده ماه با حکم استاندار مازندران مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران بود که جای خودش را به رجب ملایی رئیسی داد که چندی پیش در سخنرانی محمود احمدی نژاد حضور داشت و چند روز گذشته نیز با نظر و دخواست  حامیان دولت تدبیر و امید ، از سمت فرمانداری شهرستان بابل عزل شد .
از سوی دیگر کامران اصغری نیز که اتفاقا همچون ملایی رئیسی از همشهریان استاندار مازندران به شمار می رود به عنوان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران معارفه شد .
این دو معارفه ( خصوصا معارفه غیر منتظره رجب ملایی رئیسی ) را در شرایطی که استاندار در سفر قزاقستان به سر می برد باید از عجیب ترین اقدامات مدیر ارشد استان دانست چرا که معمولا اینگونه انتصایات شتابزده نظیر آنچه امروز در سازمان همیاری شهرداری های استان رخ داد کمتر در مازندران مسبوق به سابقه بوده و شاید این شیوه در قزاقستان معمول و استاندار از این نوع عزل و نصب الگو گیری کرده باشد !!!!

بعد از خبر

یکی از کاربران شمال نیوز نوشت :

اصولا تغییرات در سازمان هایی مانند « سازمان همیاری شهرداری ها » به دو گونه و با طی یک فرایند صورت می گیرد که در خصوص مورد اخیر انجام نشده است .

یکی از راهها برای تغییر مدیر عامل در این سازمان استعفا و دیگری استیضاح می باشد که متاسفانه استاندار مازندران به آن عنایت نداشته و معاون عمرانی وی نیز از آن غفلت نموده است و اصولا شورای سازمان نیز در این خصوص تشکیل نشده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 تير 1394
خاک تو سر .....برید چادر بزارید سرتون
پاسخ ها به این نظر
سوادکوهی ریکا 1 مرداد 1394
با رفتن صالح زاده جایگاه حجازی هم به عنوان شهردار قائمشهر متزلزل میشه ؟
ای بابا.
آقای حجازی آماده باش
رها 1 مرداد 1394
چرا اینقدر بعضی افراد نگاه منفی به هر نوع انتصاب دارند اینگونه افراد واقعاٌ به دنبال چه چیزی هستند
نا شناس 31 تير 1394
بابل حدش اینه پایتخت بشه
ولی شما بخند ببین کِی اینو گفتم
هیچی غیر منتظره نبود از قبل مشخص بود
ترسم اینه کانیدهای بابلی که از شهرشون رای نیاوردن اسمشون بعنوان یه نماینده دیگه از یک شهر دیگه بیاد بالا مثلا ناصری تو بابل رای نیاره بعنوان نماینده آمل بفرستنش مجلس
اینقدر گو دکته پنبه جار بیه مازرون
پاسخ ها به این نظر
رها 1 مرداد 1394
قابل توجه شمال نیوز : لطفاً بروید سوابق مدیریتی مهندس ملائی رئیسی و رزومه کاریشان را ببینید بعد بگوید شتاب زده عمل شد کجا شتاب زده عمل شد مدیران خدوم و بسیجی و کاربلد نباید در صحنه خارج باشند باید از لحظه لحظه های عمرشان استفاده کرد اینقدر آب را گل آلود کنید و اذهان مردم را با مطالبتان بهم نریزید
نا شناس 31 تير 1394
نبیان ........................... بیش نیست معاون عمرانی در اصل همین رازجویانه . سازمان همیاری شهرداری رو باید مدیرکل فنی بره یا مدیرکل شهری؟؟؟؟ رازجویان پست آینده ات مبارک
پاسخ ها به این نظر
پور ریاحی 31 تير 1394
جناب آقای مهندس ملایی انتصاب شما را به سمت مشاور عمرانی استاندار و مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران تبریک عرض می نمایم.
نا شناس 31 تير 1394
توفیق مهندس مولایی را از خداوند منان خواستاریم.
نا شناس 31 تير 1394
ستون به ستون فرجه فرماندار بود شد مدیر کل انشالله روزی می رسد مسند استانداری را می گیره این نشان و قداست هست
نا شناس 1 مرداد 1394
دارن میگن استاندار بیعرضست شما میگی ملایی فلان؟!!!
عجبا
حامی دولت 31 تير 1394
خیلی جالب بود . پس استاندار بالاخره برای این احمدی نزادی پست جور کرد . البته معاون عمرانی هم که خوذش احمدی نژادی و از یاران مشائی است . درود بر احمدی نژاد ، مشایی ، نبییان و فلاح جلودار که استان ما را اباد می کنند . درود بر رجب ملایی رئیسی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 تير 1394
ادعای رجب ملایی در هماهنگی وی با استاندار مازندران برای حضور در سخنرانی احمدی نژاد به اثبات برسد و برخی از صاحب نظران دلیل این انتصاب را دلجویی ربیع فلاح از فرماندار سابق بابل قلمداد نمایند.
دقیقا همینطوره
نا شناس 31 تير 1394
ملایی از تو بیشتر حامی دولته. مطمئنم.
رها 1 مرداد 1394
مهندس ملائی رئیسی و ربیع فلاح جلودار استاندار محترم هردو از مدیران کاربلد و مردمی استان و حامی پابرهنگان و متسضعفان می باشند
ساروی اصیل 31 تير 1394
یادش بخیر مهندس نقیبی گزینه معاون عمرانی بوده که آقای نبیان جاش اومده. بنده خدا خودش میگفت یه خیری تو انتخاب نشدنش هست راست میگفت. والله به خدا.
پاسخ ها به این نظر
مهدی شهروند ساروی 31 تير 1394
مهندس نقیبی لیاقتش بیشتر از اینهاست والله مدیری توانمند وکاردانی است.
ورندی 1 مرداد 1394
مهندس نقیبی امید ماسارویهاست.
ناشناس 31 تير 1394
این پست پستی هست که هر مدیر در استان بعد برکناری به اینجا میاد
محمد 31 تير 1394
کامران اصغری حکمش از وزارت خونه هستش
ب استاندار چه مربوط؟؟؟/
شمه .. . دسوزنه ؟ چه؟؟؟؟
مجتبی 31 تير 1394
شما ساروی ها مثل اینکه هنوز سوزشتون خوب نشده
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 مرداد 1394
اهانت نکن مومن
ناشناس 1 مرداد 1394
ربيع فلاح هم نهايت تا بعد انتخابات مجلس بعد اين منتصبين بيچاره بايد به فكر جاي ديگه باشند زياد ذوق زده نشو
نا شناس 31 تير 1394
سوزش شنیدن اسم مرکز استان از بچگی باهاتون هست و به بچه هاتون هم انتقال میدین تا ابد باید حسرت بکشید که چرا ساری شد ولی ما ......
نا شناس 31 تير 1394
متاسفانه طبق معمول شمال نیوز با جهت گیری و بریده کردن و اطلاعات غلط دادن به کابران سعی در انحراف افکار عمومی و ایجاد موج منفی علیه همشهریان استان داره
شمال نیوز جان بخش عمده ای از انتصابات یا از وزارت خونه هست یا با نظر مستقیم افراد خاص انجام میگیره
استاندار کمترین نقش رو داره
لطفا رسانه زرد نباش شمال نیوز
نا شناس 31 تير 1394
اقای استاندار محتر م به اقای معاون عمرانی استان بفرمایید دست از حمایت تخریب کنندگان در اراضی ابادی شوراب سوادکوه بر دارد
شهروندي ازساري 31 تير 1394
جناب آقاي استاندار پاسخگويي به انتقادات نماينده مركز نشينان درشوراي شهر را دون شان خود ميداند ودراوج بحران سيل استان در سفر قزاقستان به سر ميبرد،از طرف ديگر خبر ميرسد مقصد سفر بعدي رييس جمهور به سمت غرب كشوراست .در كل استان هم كه نگاه كني هيچ خبري از هيچ طرح و پروژه وبرنامه اي هم نيست . به نظر ميرسد كه جناب استاندار فقط مشغول توزيع پستها ومقامهاي استان ميان دوستان همشهري خود ميباشد واگر درگذشته كمي رودربايستي وظاهر سازي هم داشت حالا ديگر لحظه اي فرصت را ازدست نميدهدوحتي اگر خارج از كشور هم باشد دوتا دوتا پستها را ميا ن همشهريان تقسيم ميكند .ظاهرا برايش فرقي هم نميكند كه اين دوستان همشهري چه دسته گلهايي به آب داده اند. عجيب است كه در دولت تدبير واميد چنين اتفاقاتي ميافتد واستانداري از جنس اين دولت تا اين اندازه به افكار عمومي بي توجه است.دوستان بابلي توجه داشته باشند كه بعداز دوران جناب فلاح طبيعتا هر استانداري كه در راس امور قرارگيرد مجبور خواهد بود كه تغييرات اتوبوسي در استان ايجاد كند.البته فعلا ايام به كام بابليهاست ،ولي چنين نبودو چنين نيز نخواهد ماند.
پاسخ ها به این نظر
علی 31 تير 1394
درست یا غلط معمولا استاندار از بابل انتخاب میشده به احتمال زیاد چنین خواهد ماند این بابلی بره یه بابلی دیگه میاد
محسن 31 تير 1394
اقای شمال نیوز
همونطور که شما این کامنتارو گلچین میکنی و هر کدومشو خوشت اومد تایید میکنی و به کسی هم جوابگو نیستی استاندار هم نیروهاشو خودش گلچین میکنه چون در نهایت اونه که باید پاسخ بده به مقامات بالا دستی.
شما هم خیلی حلز و ولز نکن تاثیری نداره عمو جون
پاسخ ها به این نظر
مهندس علی 1 مرداد 1394
گلچین کردن کار خوبیه ( بنازم به این گلها ) ولی آیا دست چین کردن هم کاره خوبی است !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نتاج 31 تير 1394
جناب آقای اصغری از مدیران ارشد و با سابقه اداره کار می باشد. اداره کل کار بعد از چندین سال دارای مدیرکل از بدنه خودش شده است، این را باید به فال نیک گرفت
نا شناس 31 تير 1394
از سایت وزین شمال نیوز خواهش دارم به این نکته توجه کنه که به توانایی مدیران نیز دقت کند صرفا چون بابلی نباید بشه مدیر که نمیشه. ملایی را از فرمانداری برداشتن شد مدیر عامل.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 مرداد 1394
درست میگی. یه دیپلمه بابلی را برداشتن کردنش مدیرعامل اتش نشانی قایمشهر
نا شناس 31 تير 1394
آقای مهندس ملایی،از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،عضو گردان عاشورا،و از مدیران بسیجی و توانمند در عرصه های فرهنگی و ارزشی،علمی و مدیریتی است.در هر پستی ظاهر شدند ، توانمند و سرافراز جلوه نمودند.مخصوصا در طول بیش از 6 سال مسئولیت شهرداری بابل،تحولی چشمگیر در شهر بابل ایجاد نمودند که از جمله تعریض خیابان مدرس،ایجاد خیابانهای جدید از فرمانداری تا پل محمد حسن خان (خ فلسطین)،از درب دانشگاه علوم پزشکی تا میدان فلسطین،محور خ کشاورز(گنج افروز)،جاده ساحلی،از ابتدای ایستگاه آمل تا تقاطع خ شهید صالحی(منبع آب)،جاده کناره رودخانه آقارو از هفت تن تا خ اکبرین،تعریض خیابانهای محلات شهر و ...سرمایه گذاری های جدید با دعوت سرمایه گذاران و چیزی که امروز بعنوان بناهای عظیم در شهر شاهدیم .افزایش درآمد شهرداری،ایجاد بازارهای جدید(بازار امام حسین،بازار ماهی فروشان جنب بازار روز،و....)نمونه هایی از طرحهای اجراء شده بدست ایشان میباشند.ظرفیت ایشان با توجه به شناخت و تسلطی که از شهرستان بابل دارند و آن توانمندی که از ایشان سراغ داریم،امید میرود منشاء تغییر و تحول عظیم درشهرستان بابل باشند.به امید حمایت همه مسئولان ،مدیران ارشد و جناحهای سیاسی یا وحدت و همدلی.
پاسخ ها به این نظر
رها 1 مرداد 1394
واقعاً از عملکرد این برادر عزیز و بی ادعا و بیسجی در شهرستان بابل هرچه بگیم کم گفتیم ان شاءالله خدابهش سلامتی بدهد
نا شناس 31 تير 1394
تبریک به هر دو بزرگوار
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 تير 1394
آره ازعملکرد مالی ملایی توشهرداری بابل وفرمانداری کاملا مشخصه چرااین آقارو بزک میکنید
نا شناس 31 تير 1394
آقای دکتر یونسی در تودیع و معارفه ی فرماندار بابل گفت مولایی را معاون توسعه ی اقتصادی می کنیم.
پاسخ ها به این نظر
رها 1 مرداد 1394
واقعاً چرا این پست را بهش ندادند بی اغراق در حد و اندازه و توان مهندس ملایی بود
نا شناس 31 تير 1394
آقای استاندار و معاون سیاسی جرات نداشتن اعتراف کنند که مولایی را علیرغم میل باطنی اش به جلسه ی احمدی نژاد فرستادن. در فرمانداری مولایی را قربانی کردند بجاش 2 تا پست مشاور عمرانی استاندار و مدیر عامل سازمان همیاری زدند.
نا شناس 31 تير 1394
بابل عشقه!
پاسخ ها به این نظر
رها 1 مرداد 1394
بابل و سوادکوه و هرکجایی باشی باید خالصانه برای مردم کارکنی تا فردا نادم نشویی
نا شناس 31 تير 1394
ملایی معروف به مدیر کاربلد می باشد.
عادل 31 تير 1394
چرا الکی جو میدی شمال نیوز. حالا اگه از ساری بودن هیچ مشکلی نبود.
بابلی 31 تير 1394
انتصاب مهندس رجب ملایی رییسی را تبریک می گوییم.
محمد 31 تير 1394
قابل توجه مدیر محترم سایت شمال نیوز
باسلام وادب_ اولا آقای مهندس ملایی اهل شهرستان سوادکوه هست ثانیا بابلی و ساروی و نوشهری ودیگر جای استان عزیز که باشیم غیر از این است که همه مازندرانی و ایرانی و هم وطن هستیم ؛ البته یادمان نرود دفاع از جبهه های غرب و جنوب کشورمان را از همه جای ایران رفتند و ید واحد شدند و درس جانانه به دشمن دادند پس بهتر است بمنظور استفاده ازهمه پتانسیل نیروهای متخصص ومتعهد و باتجربه موجود استان استفاده شود و اینقدر با ساری و بابل گفتن بذر نفاق را در دل هم استانی های عزیزمان نپاشیم .البته آن روزهای پرشور که همه استان شدیم ما و لشکری خط شکن و ویژه.
نا شناس 31 تير 1394
چه بخواین چه نخواین دوسال دیگه (سالارمردی برار احمدی نزاد) رییس جمهوره
سالار 31 تير 1394
مگه داریم؟!مگه میشه؟!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 مرداد 1394
هموطنان استاتی جهت گیری شمال نیوز فقط شمال نیست بلکه به ساری نیوز است
شهروند زیراب 31 تير 1394
این استاندار کجای کار تغییرات،تغییرات را اقا ... که بنوعی عوامل اقتصادی استاندار هستند جور میکنند متاسفانه مدیر صادق دیگر مفهوم نداره باید بله قربان گو ومنفعت جور کن باشند فرقی نداره چه میشود در هر حالت باید سهم اقایون را از منافع جور کنند در غیر اینصورت مدیر یت خدا حافظی کند نکته دوم ببینید استانداری که مردم چندین شهر استان عزا دار هستند وباید مدیریت بحران باید به داد مردم برسدسفر نه چندان مهم که مسئولیت ان نیز باخراسان بود با هماهنگی وواسطه گری چند دلال گندم بهقزاقستان رفتن در چنین شرایطی رییس جمهور سفرش را تعطیل میکنه ولی این استاندار......به همراه مدیران استانی وچند دلال می روند تا خزانه خود را پرکنند وای برما
123 1 مرداد 1394
خدا و دولت ومردم ربیع فلاح را به حال خود رها نموده اند
حسن 1 مرداد 1394
آقای استاندار اگه فک وفامیلی دارید بیاریید وبه آنهاپست بدهید
حسن 1 مرداد 1394
صالح زاده لیاقت این سمت را نداشت خیلی بچه بود
نا شناس 1 مرداد 1394
سلام اقای رحب بابایی جامحانه ریس ستاد دکتر روحانی .مگه میشه اینجوری بابلی بیاد تو استان........................................................................
محقق 1 مرداد 1394
آقای نبیان درحدمعاونت عمرانی استانداری نبودند.
احمد زاده 1 مرداد 1394
من بخدا تعجب میکنم این همه کامنت زدن که چرا نبیان این کارو کرد اون کارو کرد اینده نه چندان دور آقای مهندس قهرمانی معاون عمرانی این استان بود یعنی جای فعلی نبیان بعد شده استاندار موفق گیلان بعد شده سفیر ایران در کویت آیا امروز دولت تدبیرو امید برای او خواب استاندار شدن را می بینه مطمئنم بعد از اینجا بخشداری هم دستش نمیدن بابا اینا گذاشتن اینجاکه این کار بشود و یا نشود همین سادگیها را به خرج دادیم که سیل ما را با ماشینها مون هرکجا دلش خواست میبره
محمد 31 تير 1394
کلا‌عزل‌نصب‌ها‌شده‌سیاسی‌کسی‌به‌فکر‌عملکرد‌فرد‌وخدمت‌به‌مردم‌نیست‌مثل‌عزل‌ونصب‌اخیر‌‌گرزین‌مدیرکل‌اموزش‌فنی‌وحرفه‌ای‌‌درجابجایی‌باقرزاده‌درتنکابن‌موضوع‌تعویض‌‌ریس‌رامسر‌مطرح‌بوده‌اما‌به‌گفته‌مدیر‌کل‌تحت‌فشار‌‌سیاسی‌‌تعویض‌جایش‌را‌به‌جابجایی‌دو‌ریس‌شهرستانی‌منتهی‌ودر‌نهایت‌فرد‌خاطی‌به‌جایگاه‌بالتری‌ارتقا‌یافت‌‌و‌فرد‌‌‌خدوم‌و‌زحمت‌کش‌را‌گوشه‌نشین‌کردند
ااکبری 31 تير 1394
با سلام .حق با سایت وزین شمال نیوز هست.اگر چشم روی حقایق ببند خوب است .با تیم استاندار باشد ومداح تصمبات نزاد پرستانه استاندار باشد خوب هست.بهرحال در دقیقهای نود داره مهره چینی میکند چون بهش گفتند بایت برود بعد ریس جمهور بباید .اصغری ریس اداره محمود آباد را که تمام مقامات محلی بر عدم کارایی
ش صحه گذاشتند.میشود مدیرکل آیا از معاونین کسی نبود.فقط چون همشری استاندارهست پس برتراست.شما راخدا کجای رازجویان به معاونت استاندار میخورد.انگار مازنداران مهد علویان تبدیل به مهد عثمانی ها شده.اقای طبرسی دیگر سکوت جایر نیست .نمایندهای استان به داد استان برسید .بچهای اصلاحات نگذارید .باحماسه 24خرداد بازی شود.مازندران با این همه موهبت الهی وخدادادی ونیروی انسانی توانمند .شاخص رشد اقتصادیش از همه استانها پایین تر است.نرخ بیکاری بیداد مکند.به خدا صدها از این توافق انجام شود با این مدیران راه بجای نمی بریم


دلسوخته 31 تير 1394
انده بابل ساري هاكنين لاريجان و سوادكوه و كجور و كلاردشت هم جز تهرون بوه، ول هاكن برار مازرون همه ي شه نا بابل و ساري سه، شهميرزاد و فيروزكوه و كردكوي و ... هداني وس نيه، آخر جز بابل وساري همه جا شونه اين دله شما شخده بجويين، نصف مازرون بورده امه زوون نابود دره بونه، شما اسا بابل ساري هاكنين، هردتا جفت همني، استاندار استان بابلي هاكرده، ساري دستم بوشه تمام استان ساري كنه، طمع نابودكننده هسه، بخدا مازرون بابل و ساري نيه، مازرون تبرستون كبيييره با بااصالت ترين زوون ايرون، بباختمي، دره در بونه لس ندين،
شهرون سورك 1 مرداد 1394
بااين وضعيت سيل وخرابي وفلاكت مردم اقاي استاندار چه ...وكجا بسرميبرد...بابلي است...
طور سوادكوهي 1 مرداد 1394
ملايي رييسي بابلي نيست ، سوادكوهيه ... قابل توجه بعضي ها
داود 1 مرداد 1394
مدیرکل کار استان از نیروهای خدوم و کاربلد این دستگاه و رنج کشیده می باشد با تخریب این مدیر ارزشمند به دنبال چه هستید ؟؟ اینهایی که تا حالا بودند چه گلی بر سر استان زدند ؟؟؟
اصغری 1 مرداد 1394
فکر نمی کنید اصلا استاندار کاره ایی نیست بیچار نبود در کشور عزل نسب کسانی در پشت پستوهای استان انجام مید استانار یک مرد محترم پولدار اس همین و بس
رها 1 مرداد 1394
شمال نیوز : همه نظرات را پخش کن چه به نفع خودت و چه به زیان خودت
نا شناس 1 مرداد 1394
ساری – اینبار رای به تخصص علمی و پارلمانی ، قانون گذاری ، برنامه و بودجه ریزی توسعه ای و عملیاتی ... جعفر قربان پور فعال سیاسی ، دارای رتبه علمی یونسکو در خاورمیانه ، کارشناس ارشد اموراداری و فرهنگی اجتماعی سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر آقای روزبهی نماینده ساری در مجلس ، همکار مرکز پژوهشها و اداره کل قوانین مجلس شورای اسلامی ، کاندیدای مستقل فرهنگی 2 دوره قبل مجلس شورای اسلامی و شورای شهر ساری ، داوطلب ثبت نام شده وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ، معلم سابق آموزش و پرورش تهران ، رئیس انجمن اولیا دبیرستان تیزهوشان ناحیه یک ساری ، مسئول شوراها و نماینده اموربین الملل اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با 32 سال بقه خدمت ارشد دولتی و پارلمانی در تهران و مازندران ، خطیب توانا و متخصص ، قهرمان سرافراز عرصه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی و سیاسی در این دوره نیز به نمایندگی از جامعه فرهنگیان کشور کاندیدای مجلس از ساری هستند . ایشان و خانواده شان خود سرمایه نظام هستند و هرگز بدنبال سرمایه مادی نظام نبودند . ایشان آمادگی مناظره با دیگر کاندیداهای محترم با حضور رسانه ها را اعلام نمودند . رسانه های محترم عدالت را در اطلاع رسانی رعایت کنید . با تشکر
محمد 1 مرداد 1394
انصاب كامران اصغري از بخش بابلكنار بابل را به همه بابلكناريها تبريك ميگم.
دلم واسه شما ساروي ها ميسوزه كم كم مركز استانم پرپر ميشه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 تير 1394
اسم مرکز استان بد جوری تو گلوتون گیر کرده لامصب....
93 1 مرداد 1394
واقعا برای مدیران استان مازندران متاسفم
نا شناس 1 مرداد 1394
استاندار مردمی !!! محبت کنن پست ابدارچی ادارات رو هم به بابلی ها بدن
نا شناس 1 مرداد 1394
استان سیل برد استاندار رفت ...
رضا از بابل 1 مرداد 1394
واقعا اقای مهندس ملایی نادرست از سمتش عزل شد وحقش بود ازش دلجویی بشه موفق باشی مهندس عزیز
منتقد 1 مرداد 1394
وقتی معاون عمرانی استاندار نبیان باشد کار بهتر از این نمی شود نبیان درحد معاون استاندار نیستند.
پاسخ ها به این نظر
سینا 31 تير 1394
حالا واقعا جای خالی جناب مهندس فرامرز نقیبی را درمعاونت عمرانی استانداری احساس می کنیم.خدایی قدر مدیرانی همچون مهندس نقیبی را باید بدانیم.
رفیعی 1 مرداد 1394
سلام جناب آقای رمدانی نمی دانم چرا خبرنگار محترم در بعضی از مواقع بجای انتقاد کردن اخلاق رسانه ای را به مسلخ میبرد آقای مهندس رجب ملائی رئیسی از نیروهای ارزشی و با تجربه استان هستند که شاید نظیر هم نداشته باشد در ضمن در پیامها قرار نیست از نماینده ای که افتخار استان وکشور هستندیعنی حجت الاسلام ناصری نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی اینگونه تعبیر شود لطفا در درج پیامها یشتر دقت فرمایید.التماس دعا
امیر 1 مرداد 1394
شمال نیوز من بیشتر برای تو متاسفم که حداقل هفته ای دو تا خبر بر ضد ربیع فلاح میزاری
علی 1 مرداد 1394
شمال نیوز جان آقای مهندس ملائی رئیسی متولد رئیسکلاء لفور از شهرستان سواد کوه شمالی شیرگاه هستند علت انتساب همشهری بودن ایشان برای چندومین بار به استاندار که اهل بابل هستند از آن سایت محترم جای تامل و سئوال دارد؟؟؟؟؟!!!!!! در ضمن حیف ام میاد که به آقای مهندس تبریک بگم چون شان و جایگاه آقای ملائی رفیع تر از این سمت و جایگاهست .
علیزاده 1 مرداد 1394
این اقای ملایی انقدرقدرت و ,,,,,,,,,, از استاندار واقعی دارد که هر جا بخواهد میرود
مهران 1 مرداد 1394
اختلاف اقايان نماينده گان ساری،اختلاف شهردار اميد چنين رقم ميخورد
جمشید 31 تير 1394
برای اینکه سوزش را کاملا درک کنید به همت شهردار عزیزمان اسم دروازه بابل از ساری عزیزمان حذف و نام یکی از بزرگان و مشاهیر ساری ، استانو کشور عزیزمان نام گذاری شد.شمال به دنبال این پست های زودگذر دنیوی باشید ما به دنبال راهی برای عاقبت به خیر شدن
رضا 31 تير 1394
بابلی ها چقدر دور گرفتن بگیرید تا چند وقت دیگه معلوم می شه استان به این ضعیفی در تاریخ مازندران بی سابقه هست استاندار بی ثبات و بی تدبیر
شهروند قایمشهری 31 تير 1394
امیدوارم تخریب وبهانه جویی عده ای معلوم الحال که۰۰۰باعث نشه روحیه آقای کیانوش مدیرعامل آتش نشانی قایمشهرمتزلزل شود۰
برادرعزیز جناب کیانوش مردم قایمشهرقدردان زحماتت هستند۰
پیروزباشی۰
armin 31 تير 1394
واقعا صالح زاده داشت خوب کار مي کرد. بيشتر ديون سازمان را پرداخت کرد. تراز را از منفي به مثبت رسند. زمين جديد براي سازماندخريد و کليه حقوق و مزاياي پرسنل را به موقع پرداخت کرد. تامين قير اداره کل راه را به ميزان 300000تن در سال قراردادبست. براي شهرداريهاي تنکابن, رامسر, نوشهر, وام گرفت و ماشرين آلات خريد کرد واز شهرداريهاي کوچکتر مثل کياسر, جويبار.شيرگاه, شيرود, هچيرود و زيرآب پشتيباني خوبي کرد و برنامه توزيع منابع درآمدي سازمان را جهت خدمات عمراني در کل استان و نقاط محروم داشت ولي هيچ حمايتي نشد. ي
کارمند شهرداري 31 تير 1394
ما کارکنان شهرداري آقاي مهندس صالح زاده را مي شناسيم و عملکرد ايشان در طراحي و اجراي پروژههاي بي نظيري مثل زير گذر ميدان امام قايمشر و پل الغدير و ساماندهي سياهرود آن بي نظير بود ولي نبييان چي....
همه استان را ببازي گرفته و فقطدچاکرم و مخلصم..........
اندکي سبر سحر نزديک است.
پاسخ ها به این نظر
موسوی 1 مرداد 1394
نمی دونم چرا مردم فراموش کار شدند...این صالح زاده همونیه که سیلی زد به گوش شهروند قاءمشهرى همونیه که برای کسانیکه یک شبه اونو از یک کارگر قراردادی شهرداری با 2 سال سابقه سرپرست و بعد شهردار قائمشهر کردنش چنان پاپوش و توطئه ای کرد که روزگارشون الان سیاه شده.. چقدر بی انصاف و بی مروت شدید ... واسفاکه دنیا دنیای نامردها و نامردی ها شده
مهدی 1 مرداد 1394
از عملکرد استاندار مازندران در این مدت حمایت میکنم.ان هم در اوج مشکلات اقتصادی کشور که حقوق کارمندان راهم نمیشود پرداخت کرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.